perjantai 10. huhtikuuta 2015

#40: Huhtikuun haavehankinnat

Tänään vuorossa hieman erilaista postausta. Tein hieman kartoitusta siitä, että mitkä heppakamat olisi syytä seuraavaksi hankkia. No, ikkunashoppailuksihan se meni... Niiden tuiki tarpeellisten juttujen lisäksi päädyin verkkokauppoihin tutkiskelemaan tarjontaa ja ihan tuhottoman kauan siellä saa kulutettua aikaa. En ole ikinä ollut mikään shoppailija mutta nyt näiden hevostarvikkeiden myötä ymmärrän sitä kulutus- ja shoppailutarvetta, joka osalla (naisista) on muita kulutustavaroita kohtaan. Kai se on tää hunter-gatherer vaisto mikä siellä taustalla on... tai sitten pelkkä ahneus. :p
 
Joka tapauksessa, näin hevosmessujenkin alla ja kevään ihanien uutuuksien aikaan on ehkä ihan sallittua haaveilla kaikesta materiasta mitä sitä hankkisi, mikäli kukkarossa olisi tuohta ihan rajattomasti. :)
 
- Martingaali
 
Martingaali on ollut mun ostoslistalla jo pidemmän aikaa. Tulisi käyttöön lähinnä maastoon ja esteille, koska Kiiralla on välillä tapana kiskoa päätä ylös ja joskus ilmaan nousevat myös etujalat. Tapa on kyllä jäänyt vähemmälle ainakin viime aikoina, mutta eipä vara venettä kaada, varsinkaan kun martingaali on apuohjista se turvallisin ja sen kanssa hevosta on mahdoton pilata, ellei martingaali itsessään ole väärän kokoinen.
 
Haaveissani mun unelmamartingaali on musta ja siinä on kultaiset helat, niin kuin kaikissa Kiiran tarvikkeissa (tottakai harvinainen yhdistelmä). Mallina mua viehättää tämä Globus Tekna rintaremmimartingaali, h. 69,90€.
 

Todennäköisemmin matkaan tarttuu kuitenkin joku halvempi perusmartingaali, kuten tämä Horzen martingaali (jota ei myöskään saa mustana ja messinkiheloilla). H. 18,95€

 
- Pikeur Lucinda -kilparatsastushousut 189,00€
 
Jossakin vaiheessa se kisa-asun osto on edessä ja nämä housut miellyttää kyllä omaa silmää todella paljon. Muutenkin tykkään Pikeurin vaatteista tosi paljon ja nämä hylkivät likaa ja vettä.
 
 
- Pikeur Ascona -kisatakki 189,00€
 
Tämä takki on mun ehdoton suosikki kisatakeista ja oon varmaan vuoden päivät jo tätä katsellut kaihoten ja aina ajoittain selannut myyntipalstoja siinä toivossa, että joku myisi tätä halvalla ja hyväkuntoisena (eipä oo vielä tapahtunut). Sit joskus, kun olen varoissani, niin tämän tilaan!
 
 
- Kingsland Amelia -liivi
 
Oon jo useamman talven ajan haaveillut toppaliivistä ja erityisesti käännettävät toppaliivit kiehtovat. Oon aina tykännyt vaatteista, joissa on jokin juju ja siksi nää käännettävät varmaan vetoaakin muhun. Kingslandin Amelia on nätti ja just sellainen millaiseksi liivini olen kuvitellut.
 
 
- Finn-Tack Pritex -kesäloimi h. 54,95€
 
Koska loimiahan ei koskaan voi olla liikaa. Rehellisesti Kiira kaipaisi ohuempaa talliloimea, sillä fleece jää sille paksuksi ja soveltuu muutenkin paremmin kuivatuskäyttöön.
 
 
 
Jatkuu toukokuun osassa! Kun vauhtiin pääsen, niin eihän tästä tuu loppua. :D Materialisti mikä materialisti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti